пʼятниця, 24 липня 2015 р.

Перші прогулянки

Ану кажіть чесно: хто не переживав під час перших прогулянок, що малеча прокинеться і буде репетувати на весь парк, чи вулицю, а ви не знатимете, що з нею робити, як заспокоїти, а додому ще 15 хвилин йти? Є такі? Ну ви круті:) Бо я так боялася такого розвитку подій, що якраз на першій прогулянці так і сталося, бо всі наступні рази Евелінка мирно спала на прогулянках по кілька годин. 
Це зараз вона вже може півгодини бодрствувати в візочку і не плакати, а роздивлятися небо і візочок:) Ну, а навіть, якщо пхинькає, то я вже не панікую, а беру на руки, заспокоюю її, і ми їдемо далі принаймні хвилин 10 без плачів)

А перший раз я ще боялась її, боялась плакань на гуляннях і вона по ходу не менше боялася тих гулянь)) 

Тому перший раз ми погуляли аж хвилин 15, кілька наступних - десь по годині, а тепер можемо їздити далеко і надовго. Тим більше, що літо і грудне годування дають можливість таскати дитину, де захочеш. Тому в три тижні моя малеча вже побувала на Дні народженні моєї коліжанки на літньому майданчику "Ковчегу". А в мене тоді якраз  і стався перший досвід вуличних грудних годувань. 
Саме смішне, що поки я її годувала, а вона їсть довго, навколо лавочки, де я сиділа, бігали, бавились діти років по два-три і Богдан мій сміявся, що вони прийшли на запах молока))

А, якщо загалом щодо прогулянок, то я зрозуміла одне просте правило: гуляйте тоді, коли і вам, і дитині добре. Тобто, не варто мотати круги в парку двічі на день по три години, якщо ви невиспані і втомлені, краще поспіть вдома з дитиною. Від щасливої, енергійної мами користі малечі буде більше, ніж від купи годин гулянь. І так само не варто таскати дитину по вулиці, якщо вона вже хоче їсти, ниє, і ті гуляння їй до місця під підгузником.


Ну, і чесне слово, не кутайте дітей в дві ковдри в 25 градусів) І шапочка з шкарпетками їй ні до чого, якщо на дворі шпарить сонце. А то інколи як подивлюся на тих бідних дітлахів, запакованих в шапки, комбінезони і ще й накриті пеленкою в літню то спеку, то аж шкода їх стає. А головне мама йде собі збоку в шортах і майці, і їй попри мешти, що дитина червона, а потім думає: "чо та дитина так хворіє, я ж її добре кутаю" :)


Немає коментарів:

Дописати коментар