вівторок, 9 лютого 2016 р.

Як не отупіти і не знудитись в декреті

Один з великих страхів молодих мам, особливо, якщо до декрету вони вели дуже активне життя - це внаслідок декретної відпустки перестати розвиватися, отупіти, зациклитися на памперсах, схемах прикорму і щоденному миттю іграшок і підлоги, та стати нецікавою знайомим, чоловіку і, зрештою, собі самій. Скажу чесно, що і мене цей страх не оминув. Я переживала, що мені стане нудно, я хотітиму більше спілкування, різноманіття і на роботку:)

Проте скажу вам одну дуже банальну, але дуже правдиву річ: все в ваших руках. Можна, звісно, вдало деградувати, а можна ще більше розвиватися, ніж в додекретному житті. 
Бо є купа купезна цікавих та корисних справ, і головне бажання, а час завжди знайдеться. Навіть, якщо у вас така ж як і в мене страшенно нелюбляча самотність дитина, яка може побути сама в кімнаті 5-10 хвилин максимум, в той час, поки ваша малеча грається, не обов'язково стояти в неї над головою і спостерігати. Думаю, в принципі мало, хто так робить:) В цей час, звісно, можна дивитися тупі серіали і передачі по тєліку, можна грати забавку на телефоні, можна безцільно серфити інтернет (чим я таки теж часом грішу, хе-хе), а можна зайняти себе чимось значно кориснішим.

До прикладу, моя співробітниця (привіт, Марійка!:)) в декреті почала вишивати, і зараз вишиває такі круті картини і вишиванки, ніби вона народилася з голкою, ниткою і канвою в руках) 
Кума цієї ж співробітниці в декреті почала пекти суперсмачні тортики (знаю, що суперсмачні, бо не раз пробувала), і тепер це вже не тільки хобі.
Знаю, багатьох дівчат, які в декреті почали робити кльовечі хенд-мейдівські штуки, і в них це також переросло із хобі в підробіток.
Хтось шиє чи в'яже діткам одяг та іграшки. Хтось робить прикраси. Хтось вивчає фотошоп чи всякі відеомейкери. Хтось, зрештою, подорожує разом з дітками. 
Загалом, як показує практика, декрет - це чи не найкращий час для нових хобі та стартапів.

Якщо говорити про особистий досвід, то руки в мене трохи не з того місця і хенд-мей, скрап-букінг і всяке таке - то явно не моє)) То я обрала для себе інші заняття. 

Так, я вже третій місяць вдосконалюю англійську на lingualeo.com та engvid.com. Ресурсів для вивчення іноземних мов, зрештою, в неті є повно і багато з них дійсно кльові. Але будьте чесні з собою і займайтесь регулярно, бо я чемно займаюся щодня, крім якихось виняткових випадків, і прогрес реально є.

Коли малявка засинає після обіду, перші півгодини я виділяю на активні заняття спортом, зокрема, останнім часом захопилась заняттями з Джиліан Майклс, шальона тьотка, я вам скажу)) в неї півгодини ну дуже продуктивні, їх хватає на цілий день) але, якщо маєте бажання і час, то можна десь походити в зальчик чи на фітнес, заодно там полялякати буде з ким:) але то якшо є дітьо з ким залишити. ну або бігати зранку, але особисто мене швидше змусиш бетон місити, ніж встати ні світ, ні зоря) я навіть на роботу в 7.30 леееедве вставала)

Ще я займаюся тим, що завжди страшенно любила, але останні роки ніколи не було достатньо часу - багато читаю. Всякого різного: і книги з психології, і самовдосконалення, і просто художні. То мене дуже тішить.

Ну і, хоч руки в мене з одного місця, але шось таки я вмію - часом незле так писати) Оце нещодавно знайшла в себе на компі розпочату абетку в віршиках, відредагувала її, дописала, і тепер в Евелінки буде власна абетка. Є ще розпочата і недописана казка, така нічо, як на мене) Тре тільки дописати.

А, ну і та, ще я веду цей блог, і те, що ви це читаєте, значить, що він таки комусь цікавий))

Одним словом, цікавих, корисних і розвиваючих занять є повно, і в наш інтернетний час, для більшості цих занять навіть не потрібно покидати стіни рідного дому) Тож дєрзайте! І пам'ятайте, що навіть мого улюбленого Гаррі Поттера Джоан Роулінг написала в декреті:)



2 коментарі: